Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Blow off
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Blow off
Autor Wiadomość
rapanui
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

Post Blow off
Mozecie polecic jakis nie drogi blow off do volviaka. Najlepjej zeby pasowal bez wiekszych przerobek


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:13, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
Patryk
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
bierz properfekt'a I - głośniejszy Very Happy [link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=wzD-3ooxaiI

tani, wytrzymały, głośny - znam parę osób które są zadowolone Cool

przy naszym niskim doładowaniu nie ma co się bawić w drogie bov'y..


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:00, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
rapanui
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

Post
ma moze ktos schemat, obrazek lub szczegolowa instrukcje jak zamontowac blow offa i czy sa potrzebne jakies dodatkowe rurki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:32, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam

Nie chcę zakładac nowego tematu więc pytam tutaj

Który blow off będzie lebszy do b18ft z pro perfekta typ 1 czy typ 2 [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:47, 12 Lut 2012 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
Trochę odświeżę temat.

Co do properfekta to nie kupujcie typu I, bo to dziadostwo, nie tylko ja tak uważam. Jest to najprostszy bov jaki może być i szkoda na niego pieniędzy. Lepszy będzie już typ II, jest dwutłoczkowy, nie wymaga regulacji, podłączamy i działa. Poza tym ma nawet chyba flanszę montażową o średnicy takiej jak nasz seryjny dv.

Ja u siebie mam podróbkę hks ssqv 2 i spisuje się póki co rewelacyjnie. Szczerze mówiąc szkoda kasy na droższe zabawki tak jak Patryk powiedział, przy naszym niskim doładowaniu. Mój dodatkowo jest dość dobrze wykonany, wygląda jak ori. Jest też dwutłoczkowy, nie wymaga regulacji, zakładamy i działa. Flansza montażowa ma 32mm więc musimy zastosować redukcję, bo seryjny dv ma 25mm. Nie wiem jak properfekt, ale mój hks jest dość cichy, o ile podczas jazdy fajnie go słychać w środku (nie wiem jak na zewnątrz) to na postoju szału nie ma, ale co poradzić, jak boost jest mały Wink zobaczymy co będzie jak podniosę boost. Na dniach nakręcę jakiś film, bo znajomy mnie męczy więc przy okazji tutaj wrzucę.

Co do samego montażu, bo widzę, że sporo ludzi pyta, a odpowiedzi jako takiej nie ma. Musimy wytargać seryjny zawór dv. Znajduje się on na rurze idącej od turbo do ic, bardzo blisko turbo. Łatwiej go znaleźć idąc po rurze od przepływomierza do turbo. Przy grodzi silnika będzie taki plastikowy zaworek. Wyciągamy go. trzyma się na wcisk + ściśnięty jest opaskami. Następnie trzeba znaleźć jakiś kołek żeby zaślepić otwór w rurze dolotowej między turbo, a przepływką. Ja użyłem krótkiej, szerokiej śruby. Wsadziłem ją i zacisnąłem opaską, jest ok. No, a na rurze gdzie mamy ciśnienie montujemy nasz bov i tu zależy jaki montujemy, jak properfekta, który ma średnicę montażową 25mm to po prostu wciskamy i skręcamy opaską, jak hks to montujemy redukcję 25/32 i montujemy bov na redukcję. Następnie podpinamy wężyk z podciśnieniem i gotowe. Ja jak się okazało miałem do dv podłączony wężyk idący od przepustnicy, na którym nie było ani podciśnienia, ani nadciśnienia Razz więc dv na dobrą sprawę nie działał, więc wziąłem sobie podciśnienie prosto z kolektora.

Miejsca jest mało ale idzie to zrobić, bez demontowania wszystkiego po drodze, ja robiłem po ciemku, na dworze w zimę więc można Razz


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:57, 14 Lut 2012 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli taki powinien chodzic ok ?

I mają do tego flanszę 26mm czyli się wciśnie

[link widoczny dla zalogowanych]

Bo muszę kupic cos bo oryginalny dv jest uwalony membrana dziurawa

A z tą podróbką HKS SSQV 2 jak wolne obroty są normalne ?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:41, 14 Lut 2012 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
No ja mam taki, tylko z napisami HKS Very Happy i jaśniejszy. Ta flansza to mi wygląda jak moja czyli 32mm. Chyba, że na innej aukcji jest 26mm to ok.
Wolne obroty ok, bov nie puszcza ani nic. Zaraz wrzucę filmiki jakie dziś udało mi się nagrać w drodze do sklepu Razz

Precyzując bovy dwutłoczkowe i jednotłoczkowe chodzi o to, że w jednotłoczkowym trzeba wyregulować sprężynę, żeby puszczała ciśnienie dopiero po zdjęciu gazu, bo jak sprężyna jest za miękka to może puszczać podczas przyspieszania albo i na jałowych. Gdy jest za twarda to w ogóle nie puszcza. W dwutłoczkowych nie trzeba nic regulować, działa jak trzeba. Mój ogarnia do 1,5bara więc spokojnie b18ft obrobi, a na takich samych bovach jeżdżą po 3mieście sporo mocniejsze auta jak moje i dają radę.

Oto i wydźwięki mojego bova, słabo słychać bo nagrywane telefonem, a do tego nie było się gdzie rozpędzić, żeby chociaż z 3 razy syknęło pod rząd.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na postoju nie mam, bo akurat jak wróciłem to sąsiedzi łazili i głupio mi było pałować na parkingu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ostry dnia Wto 17:31, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Wto 16:03, 14 Lut 2012 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok dzięki

to zamawiam ten HKS style

Flansze można wybrac 32 lub 26


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:24, 15 Lut 2012 Zobacz profil autora
przemas_81
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieluń / łódzkie
Płeć: Mężczyzna

Post
orneciak123 napisał:
Ok dzięki

to zamawiam ten HKS style

Flansze można wybrac 32 lub 26


Kolego jak Ci przyjdzie ten BOV to wrzucisz uprzejmie foto jak to podłączyłeś ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:11, 19 Lut 2012 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
Przemas, wyżej masz napisane co i jak Wink foto jest ciężko zrobić, bo bov jest dość głęboko schowany i zakrywa całe mocowanie Wink trzeba by rozebrać trochę auto pod maską, żeby pokazać co i jak. Jutro jak pogoda będzie w miarę to będę wymieniał końcówki więc przy okazji pstryknę foto z góry.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:38, 19 Lut 2012 Zobacz profil autora
Gość








Post
ostry a podcisnienie gdzie podpioles do kolektora? mozesz cyknac fotke?
Wto 13:33, 21 Lut 2012
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
jutro postaram się cyknąć. Podciśnienie pociągnąłem z jednego z króćców z kolektora ssącego, zaraz za przepustnicą. Dałem trójnik na wężyku i do niego podpiąłem bova. Wpiąć się możesz w którykolwiek króciec, byle było tam podciśnienie na jałowych Wink nie wiem do końca jak jest z fabrycznym dv, bo on też wymaga podciśnienia, a u mnie miał podciągnięte z przepustnicy i nie było na tym wężyku ani ciśnienia, ani podciśnienia. Dlatego wziąłem podciśnienie z innego króćca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ostry dnia Wto 20:30, 21 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Wto 20:28, 21 Lut 2012 Zobacz profil autora
Gość








Post
Trochę odejdę od tematu a wie ktoś gdzie powinien iść język podcisnienia. Z kolektora ssacego ten w górnym prawym rogu stojąc przodem do samochodu z gó ry dzięki.
Śro 10:11, 22 Lut 2012
chori
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

Post
Czy blow off powinien upuszczac cisnienie przy palowaniu na jalowym? Slysze tylko cichutkie 'pss' nawet przy 4-5-6k obr, czy moze to wina zle wyregulowanej sprezyny, lub tez cisnienie jest za niskie by go otworzyc? Podczas jazdy pracuje miodnie Wink Zawor jest jednotloczkowy.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 6:32, 06 Gru 2012 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
to normalne


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:11, 06 Gru 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin