Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Silnik 2.0 T4 do Volvo 480
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Silnik 2.0 T4 do Volvo 480
Autor Wiadomość
Gość








Post Silnik 2.0 T4 do Volvo 480
Witam. Tak sobie myślałem żeby zmienić silnik na 2.0 T4 200 KM co wy na to ? Fajnie by to latało w takiej budzie Smile i spalanie myśle że bedzie chyba podobne co do zwyklego silnika 2.0 co o tym sądzicie ?
Śro 19:01, 14 Paź 2009
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Już też o tym myślałem 2 tygodnie temu, gadałem nawet z kolesiem z aso Volvo , 6 razy więcej przeróbek niż wrzucenie zwykłego 2.0 16v 160 km od v40. Taniej Cię i bezpieczniej wyniesie zamontowanie turbo. Koleś z aso mówił że silnik 2.0 ten co mamy w naszych S w brew pozorom pozwoli z siebie wyciągnąć dużo bez przeróbek z racji tego, że był projektowany przez porshe (jedynie trzeba zmienić wtryskiwacze całość wytrzyma na prawdę sporą moc). Osobiście uważam, że tak do 180 koni wystarczy przy tej wadze auta i przy przednim napędzie


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:25, 14 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
No to ładnie. Myśle że też spokojnie wystarczy te 180 km pod tą mase samochodu. Tylko ciekaw jestem ile bedzie miala Nm przy 180KM hmm bo T4 ma 300Nm


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 10:11, 15 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 10:11, 15 Paź 2009
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Myśle, że jak byś się tym przejechał, to by Cię to za bardzo nie obchodziło jaki ma momęt.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:42, 15 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
hehe no w sumie tak Smile a spalanie wzrośnie ? ciekawe o ile
Czw 11:53, 15 Paź 2009
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
na pewno trochę wzrośnie, ja jak będę montował turbo, to or razu sekwencję LpG BRC jest specjalna do silników doładowanych.. na razie mam zwykłą brc i jestem zadowolony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:59, 15 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
ahaaa. A ile ci spali gazu przy ciezkiej nodze Smile ? u mnie z oponami 4x225 do 7,5L spali w trasie a miasto z 10 napewno tyle ze mam benzyne
Czw 13:36, 15 Paź 2009
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
średnio tak koło 12 litrów, góra 13 i wcale go nie oszczędzam a na trasie koło 7-8 litrów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:55, 15 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
to nawet dobrze Smile a powiedz mi czy może się ścigałeś z kimś jak volvo sobie radzi vs inny jakiś samochód ?
Czw 15:13, 15 Paź 2009
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
na benzynie wciska w fotel ładnie do końca, na gazie już tylko do 4500- 4700 zalerzy czy dobry gaz, ale wiem juz czego to jest wina.. wystarczy przeprogramować komputer na tryb sportowy i będzie tak jak na benzynie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:16, 15 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
to fajnie Smile hehe
Czw 15:19, 15 Paź 2009
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Polecam zestaw Turbo soft. Nie wymaga przeróbek silnika, jest bezpieczne i skutecznie zwiększa moc.

koszt:7300 zł

[link widoczny dla zalogowanych]

DO tego, żeby było ekonomicznie i bez strat mocy instalacja LPG dedykowana do silników z turbo

koszt 5100- 5400 zł

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:31, 18 Paź 2009 Zobacz profil autora
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko najpierw trzeba by doprowadzić silnik do stanu fabrycznego+ tak żeby trzymał serię. Potem ten zestaw turbo. Lekko licząc 15000zł z instalacją gazową, chyba że śmigać na benzynce, a kasę z instalacji przeznaczyć na paliwo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:41, 19 Paź 2009 Zobacz profil autora
matrixnt
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NT
Płeć: Mężczyzna

Post
A po co komu zestaw soft?? dla niewtajemniczonych zestaw soft to turbo z takiej samej serii jak nasze montowane seryjnie, wiec nie wiem po co kupowac nowa:/ Wystarczy nasza podkrecic zeby dmuchala 1bar i bedzie to samo.
Jak to mowi stare przyslowie:
"Jak sie bawic to sie bawic, drzwi wyje**c, okna wstawic..."
Wieksze turbo ale takie zeby dmuchalo 1.5bar a tego juz soft nie pociagnie. Inna jest sprawa ze nasze poczciwe glowice tez nie, wytrzymuja podobno 1.3 jako max chwilowy:) Wiec pozostaje zakucie + turbo (np. Garrett GT2560R) i mysle ze spokojnie mozna uzyskac moce rzedu 300km. Przy wiekszym doladowaniu dziura bedzie tak bardzo odczuwalna ze trzeba bedzie jezdzic w kolnierzu ochronnym;)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:58, 21 Paź 2009 Zobacz profil autora
Raven
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak tak ale chodzi o to, żeby tym trochę pojezdzić, mówimy tu o silnikach 2.0, który dużo bardziej ciągnie z dołu i jest bardziej wytrzymały niż 1.7. Turbo Soft w żaden sposób nie zaszkodzi mu, nawet do 0.7 bara można bezpiecznie doładować, jak mu dasz 1.5 to wszystko będzie do wywalenia po kilku kilometrach...Sad poza tym 300 hp? Przy takiej wadze i przednim napędzie to nie ma sensu:/ Jak dla mnie to wystarczyłoby 140- 150 Hp, żeby nie był za bardzo wyżyłowany a żywszy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:14, 21 Paź 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin