Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
b18ft + 1BAR =??km
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
b18ft + 1BAR =??km
Autor Wiadomość
Gość








Post b18ft + 1BAR =??km
Panowie pytanko - ile kucyków może mnieć ten silnik + - gdy turbo dmucha 1bar? Pytam bo kupiłem R19 16V - 136km z padnientym silnikiem i zastanawiam sie czy go remntować czy wstawić tam B18FT z clio - Jest po kapitalce. Doradźcie coś.
Śro 11:23, 23 Lis 2011
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
Widziałem kilka projektów B18FT @1bar, ale wszystkie miały na pokładzie zmienioną turbinę z seryjnej T2 na T3. Skoro masz zdrowe B18FT to bym się tym bawił, jak zrobisz ładny dolot i wydech, wymienisz turbo na T3 do tego może wtryski i pompa to powinieneś bez problemy przekroczyć 200KM co do Nm to nie mam pojęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:36, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
Gość








Post
Powiedz mi T3 od czego wkładaja? Dużo jest przerabiania? Pytam bo remont F7P lub zakup drugie silnika to wydatek rzędu +1000zł


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 11:59, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 11:57, 23 Lis 2011
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
w 1k pln się nie zmieścisz jeżeli brać pod uwagę turbo + dolot i wydech, zostaje Ci zabawa serią, bo wydaje mi się że bez sensu wsadzić większą suszarkę bez ruszania dolotu/wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:10, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
Gość








Post
swital - mi nie chodziło o to że 1000żł w B18ft - 1000zł mnie wyniesie remont 1.8 16V z R19 - i dlatego myślę czy jest sens sie ładować w koszty skoro mam w clio zdrowe B18FT - chyba że te 136km są warte remontu i B18FT jest dużo słabszy- w Clio mam bude zgnitą, R19 kupiłem dla kasty - pełen ocynk zero rdzy. I teraz myślę czy pakować sie w remont silnika czy przekładać b18ft i może faktycznie kiedys dać T3.


Remont B18FT tez mnie kosztował ponad 2000zł i szkoda mi tego silnika bo clio odpycha bardzo ładnie.....


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:16, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 12:14, 23 Lis 2011
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
dlatego napisałem:
swital napisał:
Skoro masz zdrowe B18FT to bym się tym bawił



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swital dnia Śro 12:21, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
Śro 12:17, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
Miki
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

Post
b18ft ma większy potencjał -> można go lepiej porobić niż n/a. Plus charakterystyka prowadzenia. Osobiście uwielbiam gang clio maxi,ale koszt pobudowania takiego silnika 10krotnie przewyższy wartość modyfikacji b18ft:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:33, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
konkwista
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy 1,2 bar pali gumę na 3 biegu, auto zamienia się w szatana, nawet małe dodanie gazu a turbo pompuje jak wściekłe. Porównując czym jeździłem ma wtedy ze 160koni choć te konie mogą być mylnie rozumowane 160km doładowane a 160km wolnossące to też inna bajka, polecam jednak wsadzić do tej 19 silnik turbo Twisted Evil

Warto dodać, że przy takim podkręceniu potrzebna jest wyobraźnia, konie lubią wyrwać kierownicę z rąk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konkwista dnia Śro 19:07, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 19:05, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy 1.2bara nie znalazłeś w misce olejowej zupy z tłoków? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:21, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
ja swoim byłym turbo paliłem gume na 3 biegu, właścieciel twierdził że miało 150KM ale nigdy nie sprawdzałem na hamowni, tylko w porównaniu z filmikami jakie widzę w sieci to są dużo słabsze.i pompowało ponad 1 bar


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:53, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
irbis
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1762
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

Post
konkwista napisał:
Przy 1,2 bar pali gumę na 3 biegu, auto zamienia się w szatana, nawet małe dodanie gazu a turbo pompuje jak wściekłe. Porównując czym jeździłem ma wtedy ze 160koni choć te konie mogą być mylnie rozumowane 160km doładowane a 160km wolnossące to też inna bajka, polecam jednak wsadzić do tej 19 silnik turbo Twisted Evil

Warto dodać, że przy takim podkręceniu potrzebna jest wyobraźnia, konie lubią wyrwać kierownicę z rąk


prosze tak nie zachwalac turbo w porownaniu do wolnossacych!! na przyklad wszystkie niby-wyscigowe Subaru to tylko wrzeszczace na gigantycznych obrotach suszarki, a przy wyzszych obrotach sa zamiatane przez dobrego wolnossaka z konkretnym Nm.. poza tym zadna to przyjemnosc z jazdy, kiedy wszystkie wskazowki sa wywalone na czerone pola i ma sie swiadomosc ze to juz koniec osiagow.. no chyba ze ktos robi auto pod 1/4mili albo bawi sie startem spod swiatel Cool
Arrow


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:08, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
Miki
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

Post
hahhahaa, dobry żart!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:33, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
irbis napisał:
konkwista napisał:
Przy 1,2 bar pali gumę na 3 biegu, auto zamienia się w szatana, nawet małe dodanie gazu a turbo pompuje jak wściekłe. Porównując czym jeździłem ma wtedy ze 160koni choć te konie mogą być mylnie rozumowane 160km doładowane a 160km wolnossące to też inna bajka, polecam jednak wsadzić do tej 19 silnik turbo Twisted Evil

Warto dodać, że przy takim podkręceniu potrzebna jest wyobraźnia, konie lubią wyrwać kierownicę z rąk


prosze tak nie zachwalac turbo w porownaniu do wolnossacych!! na przyklad wszystkie niby-wyscigowe Subaru to tylko wrzeszczace na gigantycznych obrotach suszarki, a przy wyzszych obrotach sa zamiatane przez dobrego wolnossaka z konkretnym Nm.. poza tym zadna to przyjemnosc z jazdy, kiedy wszystkie wskazowki sa wywalone na czerone pola i ma sie swiadomosc ze to juz koniec osiagow.. no chyba ze ktos robi auto pod 1/4mili albo bawi sie startem spod swiatel Cool
Arrow


zanim te wskazówki będą na czerwonych polach to Ty będziesz tak daleko z tyłu , że w wstecznym lusterku Ciebie nie będzie widaćVery Happy Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:38, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
irbis
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1762
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

Post
wiedzialem ze nie przetlumacze ale tak to zwykle bywa ze stereotypami.. Cool
z reszta tak samo ja jak i Wy troszke generazlizujemy temat.. ale to chyba nawet nie o tym byl topic Cool
Arrow


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez irbis dnia Czw 13:33, 24 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 13:27, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
no nie o tym nie o tym:] i nie mów że wolnossące 110KM zetnie 480 z 160kucami bo to jakoś niemożliwe chyba:P


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:52, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin