Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
tuning głowicy B18F

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
tuning głowicy B18F
Autor Wiadomość
rolnikus
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post tuning głowicy B18F
co mozna zrobic z głowica by autko lepiej jechało?? porting kanałów cos da? może wstawic ostrzejszy wałek rozrządu tylko od czego... no i oczywiscie wydech porobić a przedewszystkim kolektor wydechowy bo te rurki co sa to moje kciuki sa grubsze Cool
prosze o rady z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:47, 13 Maj 2011 Zobacz profil autora
Gość








Post
SiemA. PoszukAj Czegos o tuningu jakiejś renaty , Tam były takie silniki
Pią 22:04, 13 Maj 2011
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
Mi znajomy który siedział spooooooro w renault powiedział że były do tych silników w renault głowice 16v i można by coś takiego zmontować.
Ogólnie naszych wolnossaków nie opłaca się ruszać, śmigać jak jest albo doprowadzić do fabrycznego stanu - mocy ostatecznie swap na turbo.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:38, 13 Maj 2011 Zobacz profil autora
Miki
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:10, 14 Maj 2011 Zobacz profil autora
rolnikus
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
wszystko spoko poczytałem na forum renatek 19 ale oni mają inne oznaczenia silników bo i tam mono pointy i multi sa w róznych mocach Sad ciezko cos wybrac ale nadzieja jest ze ostrzejszy wałek da cos Wink


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:47, 14 Maj 2011 Zobacz profil autora
rolnikus
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
mają jakies oznaczenia F2N, F3N, F3P, jakies 3 rózne silniki a jest ich wiecej
F3N 740 7700713904
F3N 741 7700713904

F2N 722 7700741400

F3P 704 7700856175
F3P 706 7700856174
F3P 760 7700856174
F3P 700 7700859566
F3P 765 7700713904
i o co tu teraz chodzi ;p


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:50, 14 Maj 2011 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
F - typ silnika
np. 3 -generacja
np. P - pojemność

Renault stosuje jeszcze oznaczenia dodatkowe np
F3R 750 Silnik typ F, generacja 3 głowica 8V, pojemność 1998ccm.
Układ sterowania Siemens Fenix 5.

Wymienione wyżej silniki są identyczne, różnią się systemem sterowania. Normą emisji spalin a tym samym i mocą.

PS
Link do informacji o silnikach Renault
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez randzit dnia Nie 16:10, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 8:20, 15 Maj 2011 Zobacz profil autora
rolnikus
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
a czy jak bym zmienił kolektor wydechowy na wiekrzy, to znaczy rurki wychodzace i wydech wiekszy to coś da??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:44, 17 Maj 2011 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak dobrze pójdzie - 4KM max. Ale za to jakie koszty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:12, 17 Maj 2011 Zobacz profil autora
rolnikus
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
koni moze i mało ale monent na pewno wiecej podedzie w góre Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:38, 18 Maj 2011 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
5-7 Nm.
Jest to wolnossący. Jak chcesz mieć coś więcej zastanów się nad Swapem
Silnik B20F dostaniesz za 500zł, F3R - 700. F7R - 1200zł.
B18FT za 800 zł. i tu możesz coś pokombinować z odczuwalnym efektem.

Niestety silniki Renault są ciężkie do kręcenia - jest to opinia z forum Renault.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:27, 18 Maj 2011 Zobacz profil autora
rolnikus
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
aha spoko
mam na oku turbo czarne do kupienia ale narazie hajsu mało mam i autko w stanie dosyc słabym...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:18, 20 Maj 2011 Zobacz profil autora
irbis
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1671
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD/WE
Płeć: Mężczyzna

Post
na holenderskim klubie pisza ze 'pasuje' (ciekawe jak) motor F4R 2.0T z Renowek..
165KM/270Nm, da sie remapowac na ~200KM/320Nm.. i jak jezdzic takim 1Tonowym pudelkiem z taka okrutna moca i momentem?
dla mnie troszke nierealne..
Arrow


Post został pochwalony 0 razy
Śro 3:09, 09 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin