Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
MBC w B18FT
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
MBC w B18FT
Autor Wiadomość
Wiewiór
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcińsko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

Post MBC w B18FT
Szybki łatwy i tani sposób na duży przyrost mocy i momentu w B18FT to założenie zaworu MBC. Koszt w moim przypadku wyniósł 90PLN z przesyłką a efekty niesamowite. Trzeba tylko pamiętać przy codziennej jeździe o zachowaniu bezpiecznych ustawień ciśnienia. W 480T mamy fabryczny wskaźnik ciśnienia: do końca żółtego pola to zakres bezpieczny do jazdy na co dzień. Na "eventy" można wyregulować do końca czerwonego pola ale na dłuższy czas nie będzie to zdrowe. Wzrost parametrów odczuwalny dość mocno a odnosząc to do kosztów to rewelacja.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:50, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
mistrzu480
Starszy Weteran 480
Starszy Weteran 480



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

Post
mbc popieram tanie i skuteczne ale trzeba regulować ciśnienie z głową Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:21, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
Wiewiór
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcińsko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokładnie. tak jak napisałem do codziennej jazdy kręcimy do końca żółtego, na mały, krótki wyścig-czerwone;)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:38, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
konkwista
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

Post
mistrzu480 napisał:
mbc popieram tanie i skuteczne ale trzeba regulować ciśnienie z głową Shocked


Nie do końca (: Volvo posiada odcięcie zapłonu, gdy jest zbyt duże ciśnienie doładowania. U mnie odcina przy ok 1.3 bar. MBC ogólnie dobra sprawa, jednak do codziennej jazdy nie za bardzo się nadaje (przegrzewa turbinę i zawory wydechowe).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:02, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
Wiewiór
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcińsko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeśli odcina przy 1.3 bar to prawidłowo bo to jest mniej więcej granica wytrzymałości głowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:18, 15 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
Witam!

Nie do konca chodzi tylko o wytrzymalosc glowicy.
Bardziej problem lezy w tym czy auto nie bedzie chodzilo na ubogiej mieszance. Jak zadmuchacie 1,3 bara to powstaje pytanie czy komputer sobie to wszystko obsluzy.
On w koncu jest zaprogramowany na nizsze wartosci, a przy pomocy masowego przeplywomierza moze wyrownac sobie te wartosci, ale przy 1,3 bara moga sie skonczyc juz wtryskiwacze i silnik moze pracowac na ubogiej mieszance.
Śro 20:02, 24 Cze 2009
majki
Starszy Weteran 480
Starszy Weteran 480



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia/Wawa
Płeć: Mężczyzna

Post
Siema Miłosz! Mr. Green Jak tam saabopel lata?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:26, 24 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
Siema, siema!

Dobrze lata Smile a z podtlenkiem Lpg jeszcze lepiej :]
Aczkolwiek niedlugo bede chcial zmienic na areło Twisted Evil
Śro 21:48, 24 Cze 2009
majki
Starszy Weteran 480
Starszy Weteran 480



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia/Wawa
Płeć: Mężczyzna

Post
Na elpidzi dzisiaj się musi fajnie latać, ja zaciskam zęby jeżdżę na noPb, ale ta cena już mnie wykańcza powoli. Na szczęście moto pali mniej i w korkach nie stoi. Mr. Green

A jakie areło chcesz? też 9k czy może 0,9K? A może jakiegoś krokodylka w T, areło i do tego jeszcze bez dachu!? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:00, 25 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość








Post
Co to wogóle jest to MBC??? Macie jakiś opis jak to założyć itd???
Z tematu rozumiem że to jakiś manualny zawór ciśnienia doładowania??? Po założeniu MBC co trzeba zrobić z seryjnym zaworem???
Sob 9:17, 06 Mar 2010
mistrzu480
Starszy Weteran 480
Starszy Weteran 480



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

Post
a tu fotka gdzie to wpiąć
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:26, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość








Post
A do ES'a można takie coś założyć czy tylko w turbo to idzie? Bo chce oddać znalomemu żeby go podkręcił do ok 150 KM. A wiecie jak sie bedzie zachowywał z taką mocą??
Nie 22:57, 07 Mar 2010
mistrzu480
Starszy Weteran 480
Starszy Weteran 480



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

Post
Shocked nie tylko do turbo


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:58, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
bigdickbuster
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
KRUK napisał:
A do ES'a można takie coś założyć czy tylko w turbo to idzie? Bo chce oddać znalomemu żeby go podkręcił do ok 150 KM. A wiecie jak sie bedzie zachowywał z taką mocą??


Czy dobrze zrozumiałem, że chcesz podkręcać silnik NA na 150KM Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:33, 07 Mar 2010 Zobacz profil autora
mnich
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa/Piaseczno
Płeć: Mężczyzna

Post
bigdickbuster napisał:
KRUK napisał:
A do ES'a można takie coś założyć czy tylko w turbo to idzie? Bo chce oddać znalomemu żeby go podkręcił do ok 150 KM. A wiecie jak sie bedzie zachowywał z taką mocą??


Czy dobrze zrozumiałem, że chcesz podkręcać silnik NA na 150KM Shocked


może i by dało radę, ale nie warte zachodu i trzeba worka złota do tego Sad


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:22, 08 Mar 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin