Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
Wydech Turbo-od kolektora do końcowego tłumika
Witam!
Pytanie brzmi:
Jaką jakość prezentuje fabryczny downpipe w Turbo? Będę zamawiał 2.5 calowy wydech
( standardowa stal, żadna tam kwasówka ) Czy zmieniać go? Nie liczę na ogromne przyrosty mocy. Barani łeb który dorabiał mi środkowy odcinek wydechu nie miał rury o fabrycznej średnicy i założył jakąś wąską stąd decyzja o zmianie całości.
Chcę wyrzucić wkład z katalizatora - puszka zostaje ze względu na obecność lambdy. Końcowy tłumik także będzie przelotowy, ale o modelu na razie sza....
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa/Piaseczno Płeć: Mężczyzna
Re: Wydech Turbo-od kolektora do końcowego tłumika
bigdickbuster napisał:
Witam!
Pytanie brzmi:
Jaką jakość prezentuje fabryczny downpipe w Turbo? Będę zamawiał 2.5 calowy wydech
( standardowa stal, żadna tam kwasówka ) Czy zmieniać go? Nie liczę na ogromne przyrosty mocy. Barani łeb który dorabiał mi środkowy odcinek wydechu nie miał rury o fabrycznej średnicy i założył jakąś wąską stąd decyzja o zmianie całości.
Chcę wyrzucić wkład z katalizatora - puszka zostaje ze względu na obecność lambdy. Końcowy tłumik także będzie przelotowy, ale o modelu na razie sza....
Pozdro
a co to ma dać te 2.5 cala? było coś ostro dłubane, będzie coś ostro dłubane? jeżeli nie to tylko zawracanie głowy i wydawanie niepotrzebnie kasy. Jak już to bym powalczył o rozluźnienie wydechu, tj. tłumiki przelotowe, bez kata lub kat sportowy o wysokim przepływie. średnica może pozostać ori
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach