Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BMW 320i - 1987 Cirrusblau Metallic

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Nasze pozostałe auta Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BMW 320i - 1987 Cirrusblau Metallic
Autor Wiadomość
Gość








Post BMW 320i - 1987 Cirrusblau Metallic
Jako, że jestem pomysłodawcą tego działu na forum, pozwalam sobie założyć pierwszy temat Wink (skopiowałem z e12-e28.pl, którego jestem stałym członkiem od ponad 8 lat, bo nie chciało mi się wstawiać zdjęć od nowa).

Przedstawiam auto, które kupiłem sobie w prezencie na Boże Narodzenie w 2012 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak wyglądało dzień po zakupie:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Historia banalna-przypadkowo, z nudów, któregoś grudniowego wieczoru przeglądałem na allegro dział etrzydziestek. Trafiłem na aukcję, bez chwili namysłu sięgnąłem po telefon, zadzwoniłem do kolesia, aby umówić się na oględziny samochodu i następnego dnia Wąski stał już pod moim domem;) Wcześniej nie brałem w ogóle pod uwagę zakupu przedliftowej e30, no ale z perspektywy czasu nie żałuję tej decyzji ani trochęVery Happy Wtedy bardziej szukałem 328i/323i e36 w turasie i m-pakietem, jednak na szczęście emocje i miłość do klasycznej motoryzacji wzięły wtedy górę nad zdrowym rozsądkiem…
Auto przyjechało z Niemiec do Polski we wrześniu 2012, jestem pierwszym właścicielem w naszym pięknym kraju, piątym od nowości. W chwili zakupu na liczniku widniało 162000km, prawie do samego końca potwierdzone książką serwisową. Przez 12 miesięcy naklepałem oszałamiające 8tkm;) Tutaj wszystkie papierki, które dostałem razem z autem:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

A ten podoba mi się najbardziej:
[link widoczny dla zalogowanych]

Z VINu wyszło coś takiego i całe bogate wyposażenie się zgadza Very Happy :
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAAD510702293935
Kod typu 1451
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 95
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor CIRRUSBLAU METALLIC (189)
Tapicerka (0212)
Data prod. 1987-05-21
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

Blacharsko było niemalże idealne, lakierniczo trochę do poprawek, jednak były to raczej kosmetyczne sprawy, jakieś drobne wykwity korozji, nic groźnego. Samochód od razu poszedł do lakiernika na ogarnięcie tych pierdół.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

W czasie, gdy lakier się robił, miałem odrobinę czasu, aby zająć się zderzakami, tak to wyglądało po 2 dniach zabawy:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Halogeny wyglądają mi na młodsze niż auto, co mnie cieszy tym bardziej:
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dobry początek poszła płukanka silnika, nowy, porządny olej, standardowo wymieniłem filtry i rozrząd i wypłukałem dokładnie układ chłodzenia, po czym zalałem świeżym płynem.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie przyszła pora na nowe kliny wokół szyb, stare zabierały cały urok auta.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Zawsze lubiłem obniżane zawieszenia w samochodach, więc nie zwlekałem zbyt długo na wymianę sprężyn w tym egzemplarzu. Po długich przemyśleniach wybór padł na Vogtland -40/40 i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że jestem mega zadowolony z tego zakupu, chociaż czasami brakuje tych powiedzmy 20mm dodatkowej gleby… Na przyszły sezon będę myślał nad jakimś sensownym gwintem.
Tył:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przód:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Założenia odnośnie auta są takie, aby pozostało jak najbardziej zgodne z oryginałem, nie zamierzam go doposarzać w żadne smaczki, niech będzie taki, jaki wyjechał z fabryki, poza lekkim obniżeniem i ciekawszym kołem. Tak to wyglądało w lipcu:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

I jedno, które mi się strasznie podoba, Wielkanoc 2013 w Wigrach:
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do felg, to spędziłem ponad pół roku na poszukiwaniu czegoś sensownego (raczej omijałem felgi za 6000+) w 16” z oryginalnym rozstawem śrub, jednak jest to o tyle niewdzięczny rozstaw, że zdecydowałem o zakupie skromnych 15” Melber, które kiedyś często pakowane były do e21:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

15”/7j, et 12. Kapselki na otworze centralnym to własny patent (przyszło mi to do głowy po kilku piwach). Felgi były w opłakanym stanie, jednak trochę nad nimi posiedziałem i wyszło coś takiego (renowałem pierwszy raz w życiu). Remigiusz też się ucieszył na nowe koło, zareagował spontanicznie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwotnie auto miało służyć za codzienny środek transportu, jednak już teraz wiem, że w zimę na bank nie będzie użytkowane.

I photoshopowy bonus od kolegi:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatni dzień w towarzystwie starszej siostry, mojego rekina
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Wto 22:37, 10 Gru 2013
Bartek4
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Frankfurt / Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post
kozak fura, cos takiego 2 drzwiowego chodzi mi po glowie i od 2.0 w gore zeby byl dzwiek...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:49, 10 Gru 2013 Zobacz profil autora
paposki
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

Post
Hm.... rok 1991,kiedy wozilem sie 2-drzwiowa wersja "M" Cool
Z Preungesheim do Offenbach(z polnocy na poludnie Frankfurt am Main) w 40minut!!!!!!!!!!!!
To bylo to.....

Pieknie sie prezentuje i widac,ze dbasz o wozik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paposki dnia Pon 17:17, 16 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Pią 17:53, 13 Gru 2013 Zobacz profil autora
Bartek4
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Frankfurt / Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Offenbach jest na wschodzie... i tam sie nie jezdzi...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:12, 13 Gru 2013 Zobacz profil autora
paposki
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

Post
Z polnocy F-tu am Main do Oberrad na poludnie,a pozniej....na wschod do Off-ach Very Happy No... Racja!
Ale w Wa-wie taki wynik w szczycie....chyba nie do osiagniecia Confused


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:27, 16 Gru 2013 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
paposki napisał:
Hm.... rok 1991,kiedy wozilem sie 2-drzwiowa wersja "M" Cool
Z Preungesheim do Offenbach(z polnocy na poludnie Frankfurt am Main) w 40minut!!!!!!!!!!!!
To bylo to.....

Pieknie sie prezentuje i widac,ze dbasz o wozik Very Happy


teraz mi ta "trasa" zajmuje 8minut Very Happy VW SHARANEM hehe mieszkalem na preungesheim i eckenheim:P sorki za odbieganie od tematu. bylem kilka razy w suwalkach i nie widzialem zadnej 480 Sad BMW baardzo zacne 2drzwiowe to tylko dla kawalera Cool Cool Arrow


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:50, 24 Gru 2013 Zobacz profil autora
Gość








Post
Z 6-7 lat temu śmiagała po Suwałkach chyba biała 480.. e30 też policzę na palcach 2 rąk. Niestety jest to miasto gdzie królują wszelkiej maści vw i ałdi Rolling Eyes 480 chciałbym trochę urozmaicić te smutne ulice...
Pią 13:10, 27 Gru 2013
irbis
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1762
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

Post
nie rozumiem dlaczego wsrod ludzi taka zawisc i niechec do marki Audi.. moze widzieli w zyciu tylko B4 i A6kombi i nie sa swiadomi istnienia innych modeli? u mnie jezdzi tysiace Volvo V70 i jakos mi to nie przeszkadza..
Arrow


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:09, 27 Gru 2013 Zobacz profil autora
Bartek4
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 1292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Frankfurt / Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

Post
paski sa super, mlody sciagnal ostatnio na swieta kilka, w tdi od niemca pod kocem trzymal w stodole...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:59, 27 Gru 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Nasze pozostałe auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin