Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Witam

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Przedstaw się :) Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Witam
Autor Wiadomość
Gość








Post Witam
Cześć wszystkim, na początek, co zresztą widać w podpisie chcę zaznaczyć że nie posiadam Volvo i tak na prawdę kanciaki mnie za bardzo nie interesują. Jestem bardzo zadowolony ze swojej Renault 19 i przy tym modelu pozostanę przez długie lata. Dlaczego więc piszę to na forum Volvo? Cóż z volvo interesuje mnie silnik, który notabene pochodzi właśnie od Renault, między innymi R19, a mianowicie zamierzam w przyszłości przeprowadzić SWAP na F3Na tylko tego co na kolektorze ładnie pisze VOLVO TURBO INTERCOOLER, nazwanego ze względów licencyjnych w Volvach jako B18FT.
Nie 23:18, 09 Gru 2012
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja mam właśnie Renault 19 z B18FT pod maska. Lepszy wybór od tego f7p i To wolnossak. A tu masz Turboo:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:43, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
i jeden z kolegów ma też renault 5 z tym silnikiem:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:13, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
Gość








Post
Matt90 napisał:
Ja mam właśnie Renault 19 z B18FT pod maska. Lepszy wybór od tego f7p i To wolnossak. A tu masz Turboo:)


Oczywiście, że lepszy wybór tym bardziej, że F7P nie ma szans z B18FT, mimo że domyślnie ma więcej całe 16 koni, ale momentu to już brakuje, więcej momentu ma (może 2 Nm nie dużo), ale F3PMulti. No i F7P jest delikatny. O panewkach tego silnika krążą legendy, wolę uzbierać więcej kasy, wziąść na stół B18FT, powymieniać wszystkie uszczelki, pierścionki, zawory, nawet jakby trzeba było turbinę regenerować i nie bać się że jak przeciągnę silnik to wał stanie. A kolektor ładnie wyszlifować przewody idące do cylindrów i zamienić napis "VOLVO" przy "VOLVO TURBO INTERCOOLER" na "F3N". Poza tym B18FT ma wielki potencjał i fabrycznie leciutki dodmuch. Wiem, że w Polsce jeździ kilka renówek z tym motorem i ich posiadacze sobie je chwalą, ostatnio nawet była do sprzedania jedna R19 z tym silnikiem, jak znasz klub R19 to za pewne wiesz co to za auto i kto był jego właścicielem (czy poszło w końcu nie wiem). Ale z tego co wiem, nikt nie wsadził go do sedana, a 3D czy nawet 5D są cięższe, już widzę jak to będzie latać w aucie warzącym ca. 960-970 kg.

A tak wracając do realiów, ile kasy trzeba odłorzyć na kompletny B18FT do SWAPu i jak z kosztami remontu tej jednostki?
Pon 14:21, 10 Gru 2012
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Witamy . Plany masz zacne ale czy to wszystko okieznasz to czasu pokaze . Zakup uzbrojonego b18ft to wydatek około 1000pln.Osobiście bym się nie bawił w żadne hybrydy silników reno z volvo .Wsadz b18ft i założ chipa na 170km i to Ci powinno wystarczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:46, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Fakt. F7P i jego słynne panewki :d a tu masz znowu regeneracje suszarki. Chociaż Jak rozgrzewasz i studzisz To jest ok. Ja tam myślę ze b18FT jest lepszy od f7p, spytaj Ieble, Świstaka,lub Edzia. Wsadz b18FT a Nie kombinuj tam z wyczynem. I tak turbiny mu Nie dołożysz.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:54, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
dj_mafiozo napisał:
Matt90 napisał:
Ja mam właśnie Renault 19 z B18FT pod maska. Lepszy wybór od tego f7p i To wolnossak. A tu masz Turboo:)


Oczywiście, że lepszy wybór tym bardziej, że F7P nie ma szans z B18FT, mimo że domyślnie ma więcej całe 16 koni, ale momentu to już brakuje, więcej momentu ma (może 2 Nm nie dużo), ale F3PMulti. No i F7P jest delikatny. O panewkach tego silnika krążą legendy, wolę uzbierać więcej kasy, wziąść na stół B18FT, powymieniać wszystkie uszczelki, pierścionki, zawory, nawet jakby trzeba było turbinę regenerować i nie bać się że jak przeciągnę silnik to wał stanie. A kolektor ładnie wyszlifować przewody idące do cylindrów i zamienić napis "VOLVO" przy "VOLVO TURBO INTERCOOLER" na "F3N". Poza tym B18FT ma wielki potencjał i fabrycznie leciutki dodmuch. Wiem, że w Polsce jeździ kilka renówek z tym motorem i ich posiadacze sobie je chwalą, ostatnio nawet była do sprzedania jedna R19 z tym silnikiem, jak znasz klub R19 to za pewne wiesz co to za auto i kto był jego właścicielem (czy poszło w końcu nie wiem). Ale z tego co wiem, nikt nie wsadził go do sedana, a 3D czy nawet 5D są cięższe, już widzę jak to będzie latać w aucie warzącym ca. 960-970 kg.



480 też tyle waży to tak samo będzie chodzić jak nasze volva:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:23, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
Gość








Post
A kto mówi, że chcę się bawić w hybrydę silników reno i volvo, mnie interesuje kompletny BFT under hood of sedan plus wypolerować do zera na kolektorze napis VOLVO i zamiast niego dać napis "F3N"... Wink Takie widzi mi się. HTB owszem waży tyle samo co V480 (według datasheed 1008 waży Volvo z B18FT), sedan jest lżejszy. Z F3Nem waży 945 kilo, BF nieco cięższy będzie ze względu na suszarkę, intercooler itp.
Pon 18:02, 10 Gru 2012
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko To taki nieco problematyczny swap. Głównie elektryka Do ogarnięcia. Nie lepiej i łatwiej F3P multi 110km lub F7P 136km?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:48, 10 Gru 2012 Zobacz profil autora
Gość








Post
Elektryki się nie boję, do tego skrzynka zostaje magiczna JB3060.
Wto 16:44, 11 Gru 2012
Gość








Post
Witam i ja wszystkich forumowiczów Smile
Śro 13:47, 11 Wrz 2013
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Przedstaw się :) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin