Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Turbo] Tuning ECU
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Turbo] Tuning ECU
Autor Wiadomość
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
Z tym map sensorem to tylko chodzi o rezerwe w zakresie regulacji nie możesz ustawic 1 bara bo map będzie na granicy regulacji co najwyżej 0.9
żeby nie było przeładowań ale to najmniejszy problem.

Napisz czemu ecu na 1 płycie jest lepsze ? Ono nie posiada eproma tylko jakąś pamięc siemensa ? Czym to czytac , co to za pamięc ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:35, 23 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 783
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Nie wiem czemu lepszy łatwiejszy ale tak piszą na europejskich forach.Nie kombinuj tylko szukaj gotowego ecu na 150-160 km i będziesz zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:16, 23 Wrz 2013 Zobacz profil autora
irbis
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1671
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD/WE
Płeć: Mężczyzna

Post
z tego co ja wiem, to ECU nie sa zamienne kolorami - trzeba wlozyc taki, jaki byl w oryginale.. poza tym nie wiem po co kombinowac, jezdzic, dzwonic i narazac sie na szkodliwy program, skoro sa gotowe rozwiazania..
Arrow


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:34, 23 Wrz 2013 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
no to w takim razie kto ma do sprzedania ecu po modzie ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:23, 23 Wrz 2013 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
ja myślałem jeszcze o DET3, w pełni ogarniany przez wielu tunerów w PL, no i z każdym kolejnym wydechem czy dolotem, możemy stroić na nowo.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:00, 23 Wrz 2013 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobaczymy co z tego wyjdzie ale będę próbował ogarnąć na org sterowniku.

Narazie silnik na stole rozebrany na części i wymiana uszczelniaczy uszczelek itp... problem miałem z zamówieniem prowadnic zaworów ale na dniach powinny być wszędzie niedostępne


Powiedzczie gdzie mogę kupić nowy osuczacz do klimatyzacji bo to nie takie proste żeby go kupić w każdym sklepie mówią że wycofane z produkcji ???

Może macie jakiś sklep w którym gdzieś leży i się kurzy ?

I powiedzcie czy pompa wspomagania kierownicy jest taka sama w wersji bez klimy ? Czy muszę szukać całej pompy od wersji z klimą czy tylko tych blaszek co do pompy są przykręcone z 2 stron ? bo łapy aluminiowe mam wszystkie już

Fotorelacje postaram się zrobić jak ukończę projekt Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orneciak123 dnia Wto 13:12, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 13:11, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 783
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Osuszacz bheru gdzieś widziałem za 150PLN.Jak znajdę linka to Ci podesle.Jak masz prowadnice zmielone to masz ładny przebieg.Ja swoje jak sprawdzałem po 200tys praktycznie nie wskazywały luzu.Pompę musisz mieć pod klime.Ma dłuższy wałek pod koło.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:40, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
prowadnice mają minimalnie lekki luz wkońcu 210 tysięcy przelatał ale jak wszystko rozebrane to wymieniam po kolei bo jednaj jak dostanie ognia to musi być wszystko idealnie zrobione Twisted Evil

bo jak prowadnica dostaje luzu nawet i minimalnego to moment i wyklepuje zawór i gniazdo Wink
Więc należy zapobiegać a nie później leczyć Very Happy

auto kupiłem (a właściwie ojciec kupił bo musiał tam mieć czym do pracy dojeżdżać a akurat się trafiło 480 w ) od pierwszego właściciela w niemczech kolega kolegi serwisowane praktycznie do końca blacharsko w dobrym stanie bo jeżdżone tylko latem a zimą garażowane miało być sprzedane jednak u mnie stało 6 lat nie jeżdżone na podwórku wiec w końcu postanowiłem coś z tym zrobić

i jedynie nadkola musiałem robić zewnętrzne i wewnętrzne + całe zawieszenie bo poparciało i teraz przegląd silnika na cacy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orneciak123 dnia Wto 14:34, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 5 razy
Wto 14:15, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 783
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Więc jak masz minimalne luzy to nic nie zmieniaj bo założysz gorsze jakościowe niż masz i szkoda Twojej kasy i pracy. Wymień uszczelniacze dotrzej zawory wyreguluj luzy zaworowe i nie szukaj dziury w całym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:35, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
już idą elringa jakościowo ok zakładane do wielu aut na pierwszy montaż nigdy nie było z elringiem problemu

Jednak są wyczuwalne luzy zwłaszcza na wydechowych zaworach tam gdzie jest temperatura i nagar mosiądz się szybciej wyciera


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orneciak123 dnia Wto 15:46, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 15:46, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 783
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Zrobisz jak uważasz. Erling faktycznie szedł na pierwszy montaż nawet w naszych volvo szczególnie wszystkie uszczelniacze.Wracając do klimy który ty masz rok? Bo ja widziałem osuszacz ale tylko do wersji po lifcie czyli na nowy czynnik.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:53, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
zestaw klimy mam na nowy czynnik r134a z 480 chyba 95r

volvo 471845

numery chyba:

nissens 95167

hella behr 8FT351 198-341


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orneciak123 dnia Wto 16:03, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Wto 15:57, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 783
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Tu masz ponoć dostępny ten osuszacz [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:16, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
orneciak123
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

Post
Jutro rano zadzwonię i zapytam

Macie może schemat elektryczny klimatyzacji ? Może być do volvo 440/460 do wersji mechanicznej na linki z guzikiem bez podciśnień.

I czy uda się zamontować nagrzewnice klimatyzacji w oryginalnej obudowie 480 bez klimy?



Niestety niedostępny ten osuszacz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez orneciak123 dnia Czw 10:41, 26 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 19:00, 24 Wrz 2013 Zobacz profil autora
kwaku85
Starszy Weteran 480
Starszy Weteran 480



Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 454
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Było jeszcze kiedyś coś takiego jak RICHmod, stworzony przez użytkownika jednego z zagranicznych forów. Podobno spisywało się to lepiej niż RICA.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:52, 29 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin