Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pytanie odnośnie "gadżetów" silnika

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Off Topic Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pytanie odnośnie "gadżetów" silnika
Autor Wiadomość
Patryk
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post Pytanie odnośnie "gadżetów" silnika
Czytając jeden z opisów aukcji dot sprzedaży 480tki zauważyłem kilka interesujących rzeczy, a mianowicie cytuje: "system podtrzymujący system hamulcowy w pełnej gotowości nawet na wyłączonym silniku (!!!)" , "Wyposażenie standard wersji Turbo:
- ogólnie motor daleko usprawniony od wersji NA – możnaby pisać o nim bardzo dużo. Np. kute tłoki, wzmocniona głowica, chłodzona turbina cieczą także po wyłączeniu silnika itd. " Może ktoś to wszystko potwierdzić lub zanegować ? Rolling Eyes Bardzo mnie to interesuje...

Pozdro, Patryk Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patryk dnia Pon 17:35, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 17:33, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
bigdickbuster
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
To, co zacytowałeś z aukcji Aspeta jest prawdą Smile

Hamulce posiadają pompę podtrzymjącą ciśnienie w układzie

Turbo chłodzone jest cieczą z układu chłodzenia. Po wyłączeniu silnika załącza się pompka wymuszająca obieg cieczy celem schłodzenia turbiny

Głowica posiada zawory z trzonkami wypełnionymi sodem-lepsza odporność na temperaturę

Co do tłoków są różne opinie Wink ale na pewno nie są one standardowe. Silnik Turbo miał mieć 136KM, moc zredukowano do 120, z niewiadomych przyczyn. Prawdopodobnie podatkowych. Niemniej jednak silniki te bez problemu znoszą "podkręcanie" do 170KM Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:08, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
mnich
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa/Piaseczno
Płeć: Mężczyzna

Post
bigdickbuster napisał:
To, co zacytowałeś z aukcji Aspeta jest prawdą Smile

Hamulce posiadają pompę podtrzymjącą ciśnienie w układzie

Turbo chłodzone jest cieczą z układu chłodzenia. Po wyłączeniu silnika załącza się pompka wymuszająca obieg cieczy celem schłodzenia turbiny

Głowica posiada zawory z trzonkami wypełnionymi sodem-lepsza odporność na temperaturę

Co do tłoków są różne opinie Wink ale na pewno nie są one standardowe. Silnik Turbo miał mieć 136KM, moc zredukowano do 120, z niewiadomych przyczyn. Prawdopodobnie podatkowych. Niemniej jednak silniki te bez problemu znoszą "podkręcanie" do 170KM Very Happy


turbina chłodzona dodatkowo wodą, zawory z sodem żadne ą ę, inne marki też to stosowały, a kucizna to imo bzdura


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:11, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
Patryk
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
No właśnie te kute tłoki mnie zaintrygowały... Ale już nie pierwszy raz sie z tym spotykam, że ludzie piszą o kutych tłokach w V'ce


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:41, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Off Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin