Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Renault 19&1.7T B18FT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Przedstaw się :) Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Renault 19&1.7T B18FT
Autor Wiadomość
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Clio z b18ft to takie właśnie 480 turbo:-).Oba bardzo lekkie i łatwo podnieść moc 160-170km a to już w samochodzie o wadze 1000kg naprawdę potrafi jechać nawet na dzisiejsze standardy.Ja się tylko zastanawiam czemu nikt nie wszczepi w do r19 silnika 2.0 t 147km renault na niskim turbo.Bardzo udany i żywotny silnik spotykany we wszystkich francuskich samochodach od połowy lat 90


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gryzzli dnia Nie 21:29, 24 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie 20:51, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
O jakim silniku piszesz?
Renault stosowało 2 litrowe turbo LPT ale to było od Volvo.

Silniki z serii F można uturbić jednakże wcześnie należy "okuć" Czyli wymienić układ korbowo-tłokowy. To tylko dla fascynatów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:02, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik jest napewno francuski nie od Volvo 8 zaworowy co jest jego dużą zaletą ze względu na prostotę oraz bardzo ładny przebieg krzywej momentu obrotowego oraz długa zywotnosc .Zaraz poszukam oznaczenia. Bodajże xu10j2te


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gryzzli dnia Nie 21:41, 24 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie 21:09, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
@ litrowe turbo 8V z Renówek miało tylko R21. Silnik montowany podłużnie, wtrysk Renix. Laguna miała silnik VOLVO.
XU10 to silnik PSA. Cała gama silników.
Osobiście, jak bym miał się bawić ze swapem silnika PSA to wolał bym wstawić silnik SAABa B234 (lub B204). Przeróbka ramy, skrzyni biegów etc, etc.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:55, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Napewno cytryny miały ten silnik i był montowany w poprzek.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:16, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
szkoda że 480 nie było w dieslu,dopiero by się działoVery Happy choć jedną w dieslu widziałem w PL


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:24, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Jednak te swapowanie silników trochę kosztuje:) tanio Nie jest , ale silnik rekompensuje jednak...i Nie zamieniam go na żaden inny... A Co kolego randzit powiesz na połączenie-dołu bftka z góra f7p ?na forum 19stki ktoś robi taki projekt. Tylko ze To juz ze stand alone i wogóle wyższa szkoła jazdy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:42, 24 Mar 2013 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Dół 8v a góra 16v. Oj nie wiem. Z reguły w denkach tłoków są wyżłobienia na zawory. Inna komora spalania, inny stopień sprężania. Ryzykowna operacja.

Silniki z serii F maiły pewną niedogodność. Brak zamków w panewkach. Groziło to obróceniem panewek. Wszystkich szczegółów nie znam. Ale czytałem że były różne wersje tego samego silnika różniące się pompą olejową, wałem etc.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:01, 25 Mar 2013 Zobacz profil autora
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Zobaczymy Co i Jak mu wyjdzie..połączenie dołu 8V Turbo i 16zaworowej głowicy:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:41, 26 Mar 2013 Zobacz profil autora
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
Jestem ciekaw kto zepnie rozrząd na takim monstrum Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:23, 26 Mar 2013 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
skąd wezmie lancuch albo ten pasek:D


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:43, 26 Mar 2013 Zobacz profil autora
randzit
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
1. Silniki 16v są z reguły kolizyjne. Obawiam się że zawory będą dzwonić o tłok. Z reguły wersje wolnossące mają bardziej agresywne wałki
2. Zmienia się komora spalania. Jak wzrośnie stopień sprężania będzie jeździł tylko na Pb 98 lub LPG. Albo opóźnienie zapłonu będzie tak duże że zeżre całą moc.
3. sprawność cieplna głowicy.

Rozrząd powinien się spiąć. Najwyżej trzeba będzie zastosować koło główne od wersji 16v.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:04, 26 Mar 2013 Zobacz profil autora
swital
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

Post
Myślę, że szybkozmienne losowe fazy rozrządu by się tutaj sprawdziły Laughing
Taki swap jest możliwy, ale to raczej będzie 90% gratów od 16'stki i pojedyncze elementy z 8v, a nie odwrotnie czy nawet 50/50.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:30, 26 Mar 2013 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
z reguły kolizyjne aczkolwiek moja toyota miala 16v i była bezkolizyjna na szczęście:D


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:41, 26 Mar 2013 Zobacz profil autora
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja tam myślę ze jednak da radę Smile oczywiście podam Wam Link - [link widoczny dla zalogowanych] i dodam ze Nie jest on z Mickey Garage,ale robi też naprawdę grube projekty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:53, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Przedstaw się :) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin