Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Renault 19&1.7T B18FT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Przedstaw się :) Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Renault 19&1.7T B18FT
Autor Wiadomość
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Żeby robić grube projekty to z reguły trzeba trzech rzeczy. Wiedzy,czasu i przedewszystkim grubych pieniędzy! Znając realia z innego forum (Audi quattro turbo)gdzie chłopaki bawia się naprawdę udanymi silnikami 2.2 20v turbo to słabo to widzę robienie takiej hybrydy 8v z głową od 16v.Lecz jak wcześniej pisałem do odważnych świat należy ale według mnie gra i pieniądze nie warte świeczki!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:12, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
W sumie Jak dla mnie taki b18ft w budzie r19 daje radęSmile Nie trzeba patrzeć czy wyprzedzasz na 4 czy 5tce..więc po Co To grzebać przy nim??właśnie a czym różniły się bft z Przed liftu i po lifcie? Bo Jak na moje oko kolorem kolektora ssacęgo. U siebie miałem czarny


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:22, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
Matt90 napisał:
Ja tam myślę ze jednak da radę Smile oczywiście podam Wam Link - [link widoczny dla zalogowanych] i dodam ze Nie jest on z Mickey Garage,ale robi też naprawdę grube projekty Smile



no mnie też ciekawi jak rozwiązał problem średnicy cylindrów Shocked Shocked ale 3mam kciuki:D


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:23, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
Gryzzli
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Różnice przed i po lifcie w b18ft.Inny silniczek krokowy co miało wpływ na inne rozwiązanie wolnych obrotów (inna rora gumowa w dolocie).Turbina nie garetta t2 tylko kogos innego inna mapa silnika (Max moment obrotowy dostepny od 2000 obr.) nie malowany kolektor ssacy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:01, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
Matt90
Młodszy użytkownik
Młodszy użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Czyli warto wymienić ECU silnika na tego po lifcie?skoro moment dostępny juz od 2tys obrotów,a Nie 3200obr. Turbina inna? Może taka z nissmo 200SX 1.8T garret T25 by podeszła?a w sumie juz tu taka widziałem gdzies. Była T2 i T25 Smile Jak ktoś jest z Łodzi To może podjechać Do niego i zobaczyc projekt. Dół silnika trochę Doprezył,średnicę tłoków też rozwiązał. Także nic Nie bedzie stukać ani pukać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt90 dnia Śro 12:37, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Śro 11:36, 27 Mar 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Przedstaw się :) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin