Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wybicie wkładu katalizatora
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wybicie wkładu katalizatora
Autor Wiadomość
RYBA_6936
Starszy użytkownik
Starszy użytkownik



Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

Post
Panowie, ja osobiście z 440 wyjmowałem katalizator ale td i uwierzcie że sama rura pogorszyła osiągi dopiero wspawanie u fachowca odpowiedniego dedykowanego tłumika w miejsce kata poprawiło sytuację


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:18, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Wiewiór
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcińsko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

Post
Dobra... Pomijając pierdoły pt. strumienica czy rura, to gdzie tą sondę dać? No i jak Wam się kompy zachowują w takim przypadku?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:29, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
Ryba, ale tu mowa o turbobenzynach, a tutaj im luźniejszy wydech tym lepiej.

Wiewiór, sonda u nas jest przed katem więc w sumie bez różnicy gdzie ją dasz, bo mierzy spaliny zanim przelecą przez katalizator. Wspawaj nakrętkę mniej więcej na tej wysokości co masz teraz sondę i już.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:37, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
mlody
Weteran 480
Weteran 480



Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Pamiętajcie by spawając tą "nakrętkę" wspawać ją tak by sonda była pod odpowiednim kontem...
ostatnio spawając DP w T5 dowiedziałem się że to ma znaczenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:48, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
mlody napisał:
Pamiętajcie by spawając tą "nakrętkę" wspawać ją tak by sonda była pod odpowiednim kontem...
ostatnio spawając DP w T5 dowiedziałem się że to ma znaczenie Smile


Laughing Laughing Laughing Laughing a jakie?:>


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:04, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
ostry
Moderator
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

Post
z tego co kojarzę to sonda w b18ft jest prostopadle do przepływu spalin więc tak też trzeba wspawać nakrętkę.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:05, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
arkadiuszk
Vip 480
Vip 480



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁAPY
Płeć: Mężczyzna

Post
chhyba pierw nakretke do rurki a potem rurke do wydechu czyli nakretke obojetnie jak mozna wspawac aby potem rurke dobrze spasowac do sondy,ale czemu musi byc tak samo?:>


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:08, 07 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.volvo480.fora.pl Strona Główna » Tuning / Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin